وب آرشیو

فروردین ۱۳۹۶ - وب آرشیو

مسابقه کاربران برتر فایل ناب
تنظیم شرایط محیطی فایل ناب | ایجاد فروشگاه فایل

مسابقه ویژه فایل ناب در بهار 96

مسابقه ویژه فایل ناب در بهار 96

مسابقه ویژه فایل ناب در بهار 96
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید

هفت دوره از مسابقات فایل ناب را در کنار شما کاربران عزیز بودیم و تلاش کردیم که با جوایزی هرچند کوچک ، قدردان زحمات و تلاش های شما عزیزان باشیم. در بهار 96 هم با هشتمین دوره از مسابقات فایل ناب در کنار شما خواهیم بود و همه با هم تلاش خواهیم کرد که در مسیر موفقیت پیش قدم باشیم.

جوایز ویژه بازاریاب های برتر:
بیش از 300 بازاریابی: 100,000 تومان
بیش از 600 بازاریابی: 250,000 تومان
بیش از 900 بازاریابی: 450,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیش از 500 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیش از 1000 فایل: 110,000 تومان
آپلود بیش از 2000 فایل: 250,000 تومان

بنسو سورال بازیگر نقش ملک در سریال نفوذی

ملک در سریال نفوذی

عکس های ملک در سریال ترکی نفوذی و بیوگرافی بنسو سورال

بنسو سورال بازیگر جوان ترک متولد ۲ فوریه سال ۱۹۹۱ در بورسا است. این بازیگر زیبا دوران تحصلاتش را در آناتولی گذرانده و در دانشگاه مرمره در رشته گرافیک و هنرهای زیبایی مدرک گرفته است. خواهر این بازیگر که هانده نام دارد نیز بایگر است.

بنسو سورال فعالیت بازیگری اش را از سال ۲۰۱۲ با بازی در سریال yol aynimi آغا کرده است و در سریال وجدان در نقش موگی توانست خوش بدرخشد و بسیار محبوب شود.

بنسو در سال ۲۰۱۶ در سریال نفوذی icerde در مقابل چاتای اولسوی بازی میکند بنـسو سورال در نقش ملک دختر یکی از قدرتمند ترین مافیای ترکیه در این سریال بازی میکندسریال نفوذی icerdee جز پر طرفدار ترین سریال های ترکیه است

بنسو سورال بازیگر نقش ملک در سریال نفوذی

فیلم ها و سریال بنسو سورال

۲۰۱۶ – İçerde (Melek) (سریال تلویزیونی ترکی)
۲۰۱۵ – Tatlı Küçük Yalancılar (Aslı) (سریال تلویزیونی ترکی)
۲۰۱۴ – Boynu Bükükler (سریال تلویزیونی ترکی)
۲۰۱۳ – Vicdan (Müge) (سریال تلویزیونی ترکی)
۲۰۱۲ – Yol Ayrımı (سریال تلویزیونی ترکی)

بنسو سورال بازیگر نقش ملک در سریال نفوذیبنسو سورال بازیگر نقش ملک در سریال نفوذیبنسو سورال بازیگر نقش ملک در سریال نفوذی

عکس ملک در سریال ترکی نفوذی

بنسو سورال بازیگر نقش ملک در سریال نفوذی

بنسو سورال بازیگر نقش ملک در سریال نفوذیبنسو سورال بازیگر نقش ملک در سریال نفوذیبنسو سورال بازیگر نقش ملک در سریال نفوذی

عکس های ملک در سریال نفوذی با بازی بنسو سورال

سریال نفوذی سریال Icerde قسمت آخر و عکس بازیگران سریال نفوذی

 

ایده بازاریابی ideas

برای کسب و کارهای کوچک صرف هزینه های زیاد جهت انجام امور بازاریابی بسیار سخت است اما نگران نباشید روشهایی ارزان برای بازاریابی وجود دارد که فقط باید انگیزه کافی برای انجام دادنشان را داشته باشید.

به گزارش آلامتو به نقل از زومیت؛ همه‌ی ما می‌دانیم که یک کسب‌و‌کار برای به موفقیت رسیدن نیازمند بازاریابی است. اما بسیاری از کسب‌و‌کارهای کوچک سرمایه‌ی زیادی برای انجام این کار ندارند. خبر خوب این است که صاحبان این مشاغل دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشند. زیرا ما در این مقاله می‌خواهیم ۲۲ ایده برای بازاریابی که نیاز به پرداخت هزینه زیاد ندارند، به شما معرفی کنیم.

۱. محتوای ارزشمند منتشر کنید

اهمیت تولید و منتشر کردن محتوای ارزشمند بسیار زیاد است. اگر بتوانید خودتان این محتوا را تولید کنید، نیازی به پرداخت هزینه‌ی اضافه نخواهید داشت. اما اگر احساس می‌کنید که در نوشتن ضعیف هستید، از یکی از اعضای تیم خود بخواهید که چند مقاله برای وبلاگ شما بنویسد. به‌عنوان مثال می‌توانید در مورد برترین نکته‌های مرتبط با صنعت کسب‌و‌کار خود چندین مقاله بنویسید.

۲. ویدئوهای آموزشی تولید کنید

محتوای ویدئویی به‌شدت می‌تواند به کسب‌و‌کار شما کمک کند. البته تهیه‌ی یک ویدئوی حرفه‌ای بسیار هزینه‌بر است؛ اما شما می‌توانید از دانشجویان این رشته بخواهید که این کار را با هزینه‌ی کمتری برای شما انجام دهند. در سرتاسر اینترنت نیز لینک‌های آموزشی بسیاری وجود دارد که می‌توانید از طریق آن‌ها ساخت ویدئو با گوشی موبایل خود را یاد بگیرید. اگر ساختن ویدئو چالش بزرگی برایتان به‌حساب می‌آید، می‌توانید تعدادی اسلاید درست کنید و آن‌ها را به‌صورت فیلم و پشت سر هم نشان دهید.

۳. از کدهای تخفیف استفاده کنید

ازآنجایی‌که کمپین‌های بزرگ تبلیغاتی هزینه زیادی دارند، شما می‌توانید آگهی خود را با استفاده از کدهای تخفیف داخل فیسبوک یا گوگل نشان دهید. سایت‌های زیادی وجود دارند که در ازای عضویت به شما کد تخفیف ارائه می‌دهند. از این فرصت‌ها بهره ببرید و آگهی خود را منتشر کنید.

۴. در شبکه‌ی اجتماعی ردیت فعالیت کنید

این شبکه‌ی اجتماعی تیترهای مهم از سایت‌های پربازدید را به کاربران نشان می‌دهد. برای اینکه در ردیت موردتوجه قرار بگیرید، باید محتوی واقعا جالبی به اشتراک بگذارید.

۵. در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید

در سایت‌های بزرگ شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، لینکدین، گوگل پلاس، پینترست و اینستاگرام برای کسب‌و‌کار خود حساب کاربری درست کنید. همچنین خواندن ۱۵ تکنیک پیشرفته برای تبلیغات در فیسبوک را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۶. از تبلیغات کلیکی استفاده کنید

اگر نمی‌خواهید برای تبلیغات خود هزینه‌ی زیادی صرف کنید، می‌توانید از تبلیغات کلیکی استفاده کنید. استفاده از این روش تبلیغات هزینه زیادی ندارد و باعث می‌شود مشتری‌ها مستقیما به سمت شما هدایت شوند. برای اینکه مخاطب مناسب را هدف قرار دهید، کافی‌ است برای تبلیغات خود از عکس و محتوای باکیفیت، جذاب و مرتبط استفاده کنید.

۷. از اینفوگرافی استفاده کنید

اینفوگرافی‌ یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی است. این نوع از محتوا به راحتی توسط مخاطب قابل خواندن و فهمیدن است و مردم دوست دارند آن‌ را به اشتراک بگذارند. بنابراین این نوع از مطالب می‌توانند ترافیک سایت شما را بالا ببرند. استخدام یک طراح و گرافیست حرفه‌ای برای انجام این کار کمی هزینه‌بر است. اما اگر اهل چالش هستید، می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید. نرم‌افزار Adobe Illustrator به شما برای ساختن یک اینفوگرافی حرفه‌ای کمک می‌کند. نحوه‌ی آموزش آن از سطوح مبتدی تا پیشرفته در اینترنت موجود است.

۸. از محتوای قدیمی دوباره استفاده کنید

اگر بودجه‌ی کمی برای بازاریابی دارید، شاید نتوانید از یک تولیدکننده‌ی محتوا بخواهید برای شما مطالب جدید بنویسد. در چنین شرایطی می‌توانید از محتوای قدیمی مجددا استفاده کنید. یک مطالعه‌ی منتشرشده در اینترنت که مرتبط با صنعت خودتان است، پیدا کنید و نکات مهم آن را برجسته کنید. تعدادی عکس و نمودار و درنهایت نظر و پیش‌بینی‌های خودتان را به آن اضافه کنید. برای انجام این‌ کار نیازی نیست مهارت‌های نوشتاری قوی داشته باشید. فقط به ‌یاد داشته باشید که منابع و لینک مطلب را در پایان ذکر کنید.

۹. فعالیت در لینکدین را فراموش نکنید

لینکدین یکی از شبکه‌های اجتماعی اصلی و مهم است که معمولا دست کم گرفته می‌شود. اتفاقات بسیار زیادی در لینکدین در جریان است که محل خوبی برای به اشتراک گذاشتن محتوا، ایده‌ها و معرفی کردن برند محسوب می‌شود. بنابراین تنها از آن برای ملحق شدن به گروه‌ها و فالو کردن دیگران استفاده نکنید.

۱۰. محتوای خود را بازیافت کنید

از محتوای خود برای تولید داده‌ی جدید استفاده کنید. به‌عنوان مثال وبینار یا سخنرانی‌های مبتنی بر وب خود را تبدیل به ویدئوی آموزشی کنید. یا اینکه تعدادی از پست‌های وبلاگ خود را تبدیل به کتاب الکترونیکی کنید. همیشه این احتمال وجود دارد که مخاطبین شما محتوای قبلی را نخوانده باشند؛ بنابراین نترسید از اینکه آن‌ها را مجددا مورد استفاده قرار دهید و از این راه برای مخاطبین خود محتوای جدید تولید کنید.

۱۱. به مشتری‌های خود خدمات ویژه ارائه دهید

به مشتری‌های خودتان محصولات رایگان یا یک ماه امکان استفاده از خدمات رایگان ارائه دهید. یا اینکه برای جذب بیشتر مخاطب پیشنهادهای شگفت‌انگیز به آن‌ها بدهید. به ‌یاد داشته باشید که مکالمه‌ها بسیار قدرتمند هستند. مخاطبین شما با دوستانشان در مورد شما صحبت خواهند کرد و این برای بازاریابی یک کسب‌و‌کار بسیار بااهمیت است.

۱۲. مسابقات آنلاین برگزار کنید

مسابقات آنلاین کاربران را با سایت شما درگیر و مخاطبان جدیدی به سمت شما جذب می‌کنند. اگر واقعا برای هزینه کردن محدودیت دارید، نیازی نیست از هدایای گران‌قیمت استفاده کنید. حتی تعدادی کوله‌پشتی زیبا نیز می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را جلب کند.

۱۳. همکاری کردن با دیگران

با کسب‌و‌کارهای دیگری که در صنعت شما فعالیت می‌کنند، یک تیم تشکیل بدهید و برای انجام یک پروژه با هم همکاری کنید. این همکاری می‌تواند هم به‌صورت آفلاین مانند برگزاری یک رویداد و هم به‌صورت آنلاین مانند وبینار باشد. همکاری کردن با دیگران به‌ معنای دوبرابر موردتوجه قرار گرفتن است.

۱۴. برای خودتان اعتبار آنلاین تهیه کنید

بسیاری از صنایع برای کسب‌و‌کارهای نمونه اعتبار در نظر می‌گیرند. آن‌ها یک نشان به شما اهدا می‌کنند که می‌توانید آن را در سایت خود قرار دهید و درنتیجه میزان فروش خود را بالا ببرید. اگر هیچ اعتباری در صنعت شما وجود ندارد، می‌توانید خودتان میزبانی آن را بر عهده بگیرید. این کار توجه بسیاری از کسب‌و‌کارها را به سمت جلب می‌کند. و این به معنای جذب بیشتر مخاطب به سمت شما است.

ایده‌هایی برای بازاریابی محلی با بودجه کم

بازاریابی محلی به بودجه کمتری نسبت به کمپین های تبلیغاتی بزرگ و آنلاین نیاز دارد. اگرچه راه‌حل‌هایی که در ادامه گفته خواهد شد، تعداد مخاطب کمتری به سمت شما جذب می‌کند. اما بازهم باعث ساختن و موفقیت یک کسب‌و‌کار می‌شود.

۱۵. کارت ویزیت جالب طراحی کنید

برای کسب‌و‌کار خود کارت ویزیت های جذاب طراحی و بین همه پخش کنید. هرچقدر افراد بیشتری در مورد شما اطلاع داشته باشند کسب‌و‌کار شما موفق‌تر خواهد بود.

۱۶. خلاقیت داشته باشید

استفاده از ایده‌ها و استراتژی‌های خلاقانه معمولا ارزان و آسان هستند. به‌عنوان مثال می‌توانید از ویترین یک مغازه‌ی متروکه برای تبلیغات خیابانی استفاده کنید. یا اینکه برچسب‌های جالب طراحی کنید و آن‌ها را روی دکوراسیون شهری بچسبانید. راه‌های بسیار زیادی برای نشان دادن خلاقیت و نوآوری وجود دارند که با بودجه‌ی کم قابل پیاده‌سازی هستند. مثال‌ها و ایده‌های جالبی از این نوع تبلیغات در اینترنت وجود دارند که می‌توانید ببینید.

۱۷. یک رویداد یا کلاس آموزشی را میزبانی کنید

برای برگزاری یک رویداد یا کلاس آموزشی برنامه‌ریزی کنید و تبلیغات آن را داخل کتابخانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و دانشکده‌ها پخش کنید. بسیاری از مراکز تجمع اجازه تبلیغ کردن به شما نمی‌دهند؛ اما آگهی آموزش یا برگزاری یک رویداد را با کمال میل پخش می‌کنند.

۱۸. کارت ویزیت دیگران را بگیرید

یک جعبه در محل کسب‌و‌کار خود قرار دهید و از دیگران بخواهید کارت ویزیت‌ خود را درون آن بیندازند تا از این طریق در قرعه‌کشی شما شرکت کنند. به‌عنوان مثال یک رستوران می‌تواند کارت ویزیت برنده را به یک وعده غذای رایگان دعوت کند. آدرس ایمیل‌های موجود در کارت‌ها را جمع‌آوری کنید و رویدادها و قرعه‌کشی‌های مهم خود را از این طریق به آن‌ها اطلاع‌رسانی کنید.

۱۹. بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی از طریق ایمیل یک راه عالی برای جذب مخاطب جدید است و ارتباط شما با مشتری‌های قدیمی را نیز حفظ می‌کند. برای عضویت مخاطبان در خبرنامه خود جایزه تعیین کنید. به‌عنوان مثال به آن‌ها بگویید با عضو شدن در خبرنامه شما یک نسخه کتاب الکترونیکی برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

۲۰. از ماشین شرکت برای تبلیغات استفاده کنید

اگر شرکت شما برای حمل‌و‌نقل خود ماشین دارد، می‌توانید آگهی تبلیغاتی خود را روی آن بچسبانید. فقط به ‌یاد داشته باشید که در حین رانندگی باید قوانین را به‌طور کامل اجرا کنید. برای این منظور از سایه‌بان‌هایی که برای جلوگیری از تابش نور خورشید روی شیشه عقب ماشین قرار می‌گیرند نیز می‌توانید استفاده کنید.

۲۱. در رویدادهای محلی از بادکنک استفاده کنید

مقدار زیادی بادکنک خریداری کنید و نام و لوگوی کسب‌و‌کار خود را روی آن چاپ کنید و سپس داخل آن‌ها را با گاز هلیوم پر کنید. بچه‌ها و همین‌طور بزرگ‌سال‌ها عاشق بادکنک هستند. تصور کنید تنها با صرف هزینه کم تعداد زیادی از مردم درحالی‌که برند شما را بالای سر خود گرفته‌اند، در حال قدم زدن در یک رویداد هستند.

۲۲. به مسابقات محلی ملحق شوید

یک محصول یا سرویس خود را به‌عنوان جایزه در یک مسابقه محلی به برندگان اهدا کنید.

اگر شما هم ایده‌ی جالب و ارزان‌قیمتی برای بازاریابی دارید، آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

[ad_1]

آزمون فرضیه read-across  با بررسی اثرات ایبوپروفن بر روی ماهی
دسته: مقالات ترجمه شده
بازدید: ۱ بار

فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۵۰۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۵

تعداد صفحات انگلیسی ۲۵ صفحه (۶۳۷۸ کلمه)
تعداد صفحات ترجمه فارسی ۲۵ صفحه
ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش
مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش
به همراه ترجمه شکل و جدول
هر ۲۵۰ کلمه ۱ صفحه میباشد
منظور از ۲۵۰ کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست
زیر قیمت بازار

قیمت فایل فقط ۲۳,۰۰۰ تومان

خرید

نمونه ترجمه

داروی  انسانی موجود در محیط دارای یک پتانسیل برای اثرات نامطلوب بر موجودات غیرهدف میباشد. “فرضیه read-across” تصریح میکند که داروها، اثرات بیولوژیکی مشابه در گونه های موازی با انسان (به عنوان مثال ماهی) نشان میشود؛ در صورتیکه هدف مولکولی حفظ شده باشد و غلظت موثر دارو به حداکثر خود برسد (Cmax). ما این فرضیه را با ارزیابی این مساله که ایبوپروفن، یک مهارکننده غیرانتخابی آنزیم پروستاگلاندینها و سیکلواکسیژناز (COX) است و میتواند همانند اثر اصلی آن در انسان روی ماهی هم در غلظت پلاسما مقایسه ای داشته باشد، تست نمودیم. ……………….
غلظت ایبوپروفن پلاسما و سطوح pGEM تا حد زیادی بین افراد متفاوت است. در ماهی در معرض ۹ میکروگرم ایبوپروفن در لیتر، زمانی که غلظت ایبوپروفن میانگین پلاسما ۲۲۴ برابر زیر Cmax بود، هیچ تغییری در سطح pGEM مشاهده نشد.

قیمت فایل فقط ۲۳,۰۰۰ تومان

خرید

برچسب ها : آزمون فرضیه read-across با بررسی اثرات ایبوپروفن بر روی ماهی , آزمون فرضیه readacross با بررسی اثرات ایبوپروفن بر روی ماهی

[ad_2]

Source link

[ad_1]

استرس  اکسیداتیو و نقش آن در بیماریهای پوستی
دسته: مقالات ترجمه شده
بازدید: ۱ بار

فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۲۹۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۵

تعداد صفحات انگلیسی ۱۴ صفحه (۳۶۶۰ کلمه)
تعداد صفحات ترجمه فارسی ۱۵ صفحه
ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش
مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش
به همراه ترجمه شکل و جدول
هر ۲۵۰ کلمه ۱ صفحه میباشد
منظور از ۲۵۰ کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست
زیر قیمت بازار

قیمت فایل فقط ۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

نمونه ترجمه
چکیده

پوست هدف اصلی استرس اکسیداتیو ناشی از گونه های اکسیژن فعال (ROS) است که در محیط و در خود پوست، سرچشمه می گیرد. ROS در طول متابولیسم طبیعی، تولید شده و بخش جدایی ناپذیر از عملکرد نرمال سلولی است ……………….
آنتی اکسیدانها اثرات مخرب ROS را کم میکنند و می تواند در بسیاری از اتفاقاتی که به مسمومیت های اپیدرمی و بیماری کمک کند، عمل عکس نشان دهد. با این حال، عمل طولانی مدت و افزایشی رادیکال های آزاد می توانند مکانیزم های دفاعی ROS را پایمال کند و همچنین به توسعه بیماریهای پوستی و اختلالات، کمک بکند. اگر چه ROS نقش مهمی در بیماری هایی مانند سرطان پوست دارد، اهداف بیولوژیکی و حالت بیماری زایی این عمل هنوز هم به طور کامل درک نشده است.

قیمت فایل فقط ۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

برچسب ها : استرس اکسیداتیو و نقش آن در بیماریهای پوستی , استرس اکسیداتیو و نقش آن در بیماریهای پوستی

[ad_2]

Source link

[ad_1]

بسته بندی محصولات آماده  برای سرو و ریزریز شده گوشت، طیور و غذای دریایی
دسته: مقالات ترجمه شده
بازدید: ۱ بار

فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۸۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۱

تعداد صفحات انگلیسی ۱۰ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی ۱۱ صفحه
ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش
مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش
به همراه ترجمه شکل و جدول
هر ۲۵۰ کلمه ۱ صفحه میباشد
منظور از ۲۵۰ کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست
زیر قیمت بازار

قیمت فایل فقط ۷,۰۰۰ تومان

خرید

نمونه ترجمه

توسعه گستره ای از محصولات غذایی راحت، آماده  برای خوردن، آماده برای پختن و آماده  سِرو، از ۲۰ سال گذشته قابل توجه بوده است. به همان سان که محصولات گسترده تری شکل می گیرد،  تا راحتی را برای مصرف کننده به ارمغان بیاورد، تقاضا برای فناوری فراوری و بسته بندی های جدید با برخی تحولات جالب به سرعت پیش می رود. این فصل به بررسی این مسائل می پردازد.
کلید واژه ها
غذاهای آماده ، فراورده های غذایی سهل الاستفاده، فراوری، بسته بندی، مایکروویو ، گرمایش، بسته بندی شیک

قیمت فایل فقط ۷,۰۰۰ تومان

خرید

برچسب ها : بسته بندی محصولات آماده برای سرو و ریزریز شده گوشت، طیور و غذای دریایی , بسته بندی محصولات آماده برای سرو و ریزریز شده گوشت، طیور و غذای دریایی

[ad_2]

Source link

پروتئینهای محرک و حرکت ۳۱ فروردین ۱۳۹۶

[ad_1]

پروتئینهای محرک و حرکت
دسته: مقالات ترجمه شده
بازدید: ۱ بار

فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۲۱۹۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۸

تعداد صفحات انگلیسی ۷ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی ۸ صفحه
ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش
مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش
به همراه ترجمه شکل و جدول
هر ۲۵۰ کلمه ۱ صفحه میباشد
منظور از ۲۵۰ کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست
زیر قیمت بازار

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

نمونه مقاله ترجمه شده
پروتئین¬های محرک و حرکت
اسکلت سلولی به شکل یک داربست است، که در طول آن پروتئین¬های محرک می توانند حرکت کنند. این پروتئین¬ها، انرژی شیمیایی مربوط به هیدرولیز ATP را به انرژی مکانیکی تبدیل می¬کند. حرکت، یک¬جهتی است، یا از منفی به مثبت و یا بالعکس می¬باشد. سیستم¬های خیلی مهم عبارتند از میکروفیلامنت/میوزین و میکروتوبول/کینزین و دینامین.
۱۲٫۱ میوزین در امتداد رشته های  اکتین حرکت می¬کند
بشر ۱۳ ژن میوزین دارد، اما تنها وظایف میوزین ۱، ۲ و ۵ شناخته شده است. میوزین ۲ برای انقباض  عضلات  و تقسیم سیتوپلاسمی ، میوزین ۵ برای حمل و نقل آب دانک (کیسه های کوچک) داخل سلولی در امتداد میکروفیلامنت، میوزین ۱ در غشای پلاسمایی با دسته های اکتین در ریزپرزها در تعامل است.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

برچسب ها : پروتئینهای محرک و حرکت , پروتئینهای محرک و حرکت

[ad_2]

Source link

Adopted Child

به گزارش آلامتو و به نقل از سپیده دانایی؛ برای افرادی که کودکی را به فرزندخواندگی قبول می‌کنند، فرایند فرزندپروری درعین‌حال که ممکن است لذت‌بخش باشد، همراه با سختی‌ها و گرفتاری‌های خاص خود نیز هست. در این شرایط ممکن است از منابع مختلف، توصیه‌های گوناگونی دریافت کنند، اما در نهایت ندانند که باید دقیقاً چه‌طور رفتار کنند. نویسندهٔ این مقاله، سال‌ها در سازمان بهزیستی به‌صورت مستقیم با کودکانی که به فرزندخواندگی پذیرفته می‌شوند، کار کرده‌ است؛ بنابراین این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا با چالش‌های فرزندخواندگی آشنا شوید و راهکارهایی را نیز برای برخورد مناسب با این چالش‌ها بیابید.

خیلی‌ها فکر می‌کنند، کودکانی که به فرزندخواندگی پذیرفته می‌شوند، ‌حال از هر طریقی، فرزند اقوام یا از سوی سازمان بهزیستی یا…، بسیار متفاوت از سایر کودکان هستند؛ اما واقعیت این است که شباهت‌های این کودکان با سایر کودکان بیشتر از تفاوت‌هایشان است. آنان مانند هر کودکی نیازمند کسانی هستند که با عشق و محبت آن‌ها را می‌پذیرند و مراقب آن‌ها هستند، در عین حال با انضباط و اقتدار مناسب، آنان را هدایت می‌کنند؛ البته این کودکان با یک واقعیت هم رو‌به‌رو هستند: این‌که والدین کنونی‌شان، پدر و مادر اصلی‌شان نیستند! راهکارهای زیر به شما کمک خواهد کرد تا با چالش‌های خاص فرایند فرزندخواندگی بیشتر آشنا شوید و راحت‌تر با آن‌ها کنار بیایید.

باورهای غلط و کلیشه‌ها را رها کنید

بسیاری از افراد جامعه و حتی شاید خود شما، ممکن است باورهای غلط و کلیشه‌ای دربارهٔ کودکانی داشته باشید که به فرزندخواندگی پذیرفته می‌شوند. این باورها باید شناسایی و تغییر داده شوند و این اولین قدم است، زیرا باورهای غلط در ارتباط شما و کودک مثل یک سدّ عمل خواهند کرد و البته فشار روانی زیادی را هم به خودتان وارد می‌کنند.

برخی از این باورها عبارت‌اند از:

۱. کودکِ فرزندخوانده، مانند والدینش می‌شود؛
۲. فرزندخوانده‌ها مشکلات بیشتری دارند؛
۳. کودکانِ فرزندخوانده، چون به فرزندخواندگی پذیرفته شده‌اند همیشه شاد هستند؛
۴. فقط افراد ثروتمند باید کودکی را به فرزندخواندگی قبول کنند؛
۵. والدین اصلی بعدها فرزند خود را پس می‌گیرند؛
و… .

باورهای درست این‌ها هستند:

۱. کودکان گرچه از نظر ظاهری ممکن است شبیه والدین تنی‌شان شوند، ولی کاملاً شبیه والدین تنی‌شان نمی‌شوند و عوامل تربیتی نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیتشان دارند؛
۲. مطالعات بسیاری نشان می‌دهد که تفاوت چندانی از نظر میزان مشکلات بین کودکانِ فرزندخوانده و سایر کودکان نیست و اگر هم تفاوتی مشاهده می‌شود، ناشی از واکنش‌های متفاوت نسبت به این کودکان است؛
۳. پذیرش از سوی دیگران برای فرزندخوانده‌ها بسیار مسرّت‌بخش است؛ اما نمی‌تواند دلیل کاملی برای شادبودن آن‌ها مانند هر کودکی دیگر باشد؛
۴. مراقبت از فرزند صرفاً نیاز به پول ندارد و والدین باید قابلیت‌ها و صلاحیت‌های دیگری نیز داشته باشند؛
۵. همیشه این احتمال وجود دارد که والدین برای بازپس‌گیری فرزند خود اقدام کنند، اما این اقدام بسیار نادر است؛
و… .

برای برخی لحظات سخت آماده باشید

در مسیری که تصمیم گرفتید گام بردارید، لحظات سخت و دشواری منتظرتان خواهد بود. ممکن است فرزندی که به فرزندخواندگی پذیرفته‌اید، شما را متهم به خودخواهی و نامهربانی کند؛ ممکن است شما از تصمیمی که گرفتید، پشیمان شوید؛ ممکن است فرزندتان گاهی آن‌طور که دلتان می‌خواهد، رفتار نکند؛ ممکن است دیگران گاهی شما را به خاطر تصمیم‌تان سرزنش کنند؛ ممکن است نگران شوید که نکند با ورود والدین اصلی، این فرزند را هم از دست بدهید و… . به یاد داشته باشید این لحظات بسیار طبیعی است و ممکن است برای هر والدی اتفاق بیفتد. مهم این است که دیدگاه و نگرش شما در آن لحظه چه‌گونه خواهد بود. آیا این اتفاقات و لحظات را طبیعی و عادی می‌پندارید و از آن‌ها سریع عبور می‌کنید یا دچار نشخوار فکری می‌شوید و برای خودتان استرس بیش از حد وارد می‌کنید؟ یک توصیه در این لحظات این است که مسلط‌بودن بر وضعیت هیجانی خود و اجتناب از واکنش‌های هیجانی به شما کمک خواهد کرد تا بهتر شرایط را مدیریت کنید.

مراقب خطاهای فرزندپروری در فرایند فرزندخواندگی باشید

والدینی که کودکی را به فرزندخواندگی قبول می‌کنند، ممکن است به خاطر شرایط خاص این کودکان دچار خطاهایی شوند، البته همهٔ والدین ممکن است خطا کنند و این طبیعی است؛ اما اگر شما می‌خواهید از شکل‌گیری و تشدید مشکلات رفتاری این کودکان پیشگیری کنید، بهتر است مراقب این خطاها باشید.

این خطاها عبارت‌اند از:

۱. محبت افراطی به خاطر دلسوزی نسبت به شرایط خاص این کودکان یا به خاطر این‌که بعد سال‌ها صاحب فرزند شدید که نهایتاً منجر به تربیت کودکی لوس می‌شود؛
۲. رعایت‌نکردن مرز و حریم شخصی به خاطر نگرانی نسبت به احساس مسئولیت افراطی یا دلبستگی شدید به کودک؛
۳. پنهان‌کردن واقعیت فرزندخواندگی از کودک یا سایرین به خاطر ترس از واکنش‌های احتمالی یا ترسِ ازدست‌دادن کودک.

برای پیشگیری از این خطاها به این مسائل دقت کنید:

۱. از طریق وضع قوانین و ایجاد محدودیت‌های سالم و منطقی متناسب با سن کودک، در کنار ابراز محبت و دوست‌داشتنِ به‌اندازه، برای او امنیت ایجاد کنید؛
۲. باید در جایگاه والد برای خود حریم خصوصی داشته باشید و زمان‌هایی برای پرداختن به فعالیت‌های مورد علاقهٔ خود و همسرتان صرف کنید؛
۳. کودک این حق طبیعی را دارد که در زمان مناسب و به شکل مناسب از موضوع فرزندخواندگی‌اش آگاه شود.

تربیتی قاطع و اصولی داشته باشید

اصول تربیت فرزند درباره کودکانی که به فرزندی پذیرفته می‌شوند مانند سایر کودکان است. تربیت فرزند در این دوران بسیار سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر از دوران قبلی است و شما به‌عنوان والدین جدید این کودک مانند هر والد دیگری باید با استفاده از منابع مختلف از جمله شرکت در کلاس‌های فرزندپروری، مطالعهٔ کتاب‌های مفید و حضور در جلسات مشاوره، ضمن فراگیری اصول صحیح فرزندپروری، این اصول را در روابط خود و فرزندتان تمرین کنید. با آگاهی نسبت به این روش‌ها و البته عمل به آن‌ها، بسیاری از نگرانی‌هایتان در مورد آیندهٔ این کودک، برطرف خواهد شد.

با کودک خود درباره فرزندخواندگی صحبت کنید

بیان واقعیت فرزندخواندگی، دشوارترین چالش والدین است. برای بسیاری این سؤال مطرح است که در چه سنی باید این واقعیت را گفت؟ تحقیقات نشان می‌دهد که موضوع فرزندخواندگی را بهتر است با نمایش انیمیشن‌های مرتبط یا خواندن داستان‌هایی در این زمینه، از سنین پایین یعنی قبل از مدرسه شروع کنید تا ذهن کودک آماده شود و در حدود هفت تا ده سالگی این مسئله را کامل بیان کنید. هرچه سن افزایش یابد، سؤالات کودکان پیچیده‌تر و سازگاری آنان دشوارتر خواهد شد. بهتر است موضوع را خود شما بیان کنید نه دیگران. به یاد داشته باشید که فرزندخواندگی چیزی نیست که شما یا فرزندتان به خاطرش شرمنده یا خجالت‌زده باشید. مثلاً به فرزندتان بگویید: «فرزندخواندگی یعنی این‌که پدرومادرها گاهی نمی‌توانند مسئولیت بزرگ‌کردن فرزند خود را انجام دهند و از پدرومادر دیگری می‌خواهند که این کار را به عهده بگیرند و این اتفاق برای تو پیش آمده است.» خودتان را برای سؤالات احتمالی آماده کنید و همیشه به یاد داشته باشید که بهتر است حقیقت را بگویید، ‌البته نه تمام حقیقت را، آن‌هم دربارهٔ مسائلی مانند تجاوز و… ‌. همچنین متناسب با سن کودک حرف بزنید. زمان و مکان مناسبی انتخاب کنید و اگر جواب سؤالی را نمی‌دانید راحت به او بگوید که فعلاً نمی‌دانید چه بگویید، اما بعدها جواب خواهید داد.

مانع دیدار کودک با والدین اصلی نشوید

ممکن است کودک از شما بخواهد تا والدین اصلی‌اش را ببیند، چون شاید فکر می‌کند که والدینش دلواپس او هستند یا از سر کنجکاوی این درخواست را داشته باشد. اگر کودک از شما خواست که والد اولیه‌اش را ملاقات کند و شما آن‌ها را نمی‌شناسید، حقیقت را بگویید. به یاد داشته باشید کودک می‌تواند مثل هر بالغ دیگری والدینش را ببیند و می‌توان در این زمینه به او کمک کرد؛ البته احتمال این درخواست خیلی اندک است. در این مواقع برایش توضیح دهید که وقتی بزرگ شود به او کمک خواهید کرد والدینش را پیدا کند؛ هرچند احتمال موفقیتش کم است. این‌که به او بگویید به او کمک خواهید کرد، اطمینان‌بخش است؛ ولی ممکن است انتظارکشیدن برایش ناراحت‌کننده باشد.

رقابت خواهران و برادران را مدیریت کنید

تعامل و رقابت خواهروبرادرها همیشه یکی از نگرانی‌های والدین بوده و هست. شما هم اگر مانند سایر والدین نگران برخوردهای احتمالی فرزند تنی با فرزندخوانده هستید. باید برای هر دو کودک توضیح دهید که چه‌قدر از بودنِ هر دوی آن‌ها خوشحال هستید و ورود فرزند دیگر به معنای نپذیرفتن آنان نیست. سعی کنید اوقات اختصاصی برای هر کدام از فرزندان داشته باشید. در دعواهای آنان مداخله نکنید و اجازه بدهید خودشان اختلافشان را مدیریت کنند و درعین‌حال زمانی که اوقات خوشی با هم دارند را تحسین و تشویق کنید. به یاد داشته باشید، اگر در حین دعوا کودک شما، فرزندخوانده‌تان را سرزنش کرد، این رفتار او از روی عصبانیت است و نگران‌کننده نیست.

قبلاً راهنمای سفر به کیپ تاون را برای شما منتشر کرده ایم اما شاید هنوز تصمیم قطعی برای سفر به این شهر را نگرفته باشید پس در این مقاله ۵ دلیل برای سفر به کیپ تاون آفریقای جنوبی را بخوانید.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ بعضی جاها هستند که آدم را می گیرند. شاید به خاطر گرمی و مهمان نوازی مردمانش باشد شاید هم بخاطر مناظر باشکوه، یا حتی غذاهایی که با دیدنشان قند دردلتان آب می شود. شاید هم یک جایی آنقدر خوش شانس است که هر سه ی اینها را با هم دارد، درست مثل کیپ تاون در آفریقای جنوبی.

در این نوشتار، ۵ دلیل برای اینکه چرا باید به آفریقای جنوبی سفر کنید آورده شده است. با ما همراه باشید:


پیش شماره شهرهای آفریقای جنوبی

غذا در کیپ تاون

حتی اگر هیچ دلیلی برای سفر به آفریقای جنوبی نداشته باشید ( که غیر ممکن است) غذا باید یک دلیل خوب باشد. کیپ تاون یکی از مقرون به صرفه ترین شهرها برای غذا است. در این شهر غذاهای مختلفی از غذاهای محلی گرفته تا ساندویچی تا غذاهای اروپایی و حتی بشقاب غذاهای فرانسوی خوشمزه هم پیدا می شود.

اما شما یکم ماجراجو تر باشید و چیز متفاوت تری مثل کاری کیپ-مالایی معطر و خوشمزه یا کودو Kudu را امتحان کنید.

به بالای کوه Table بروید

می توایند پیاده روی کنید یا شاید هم بخواهید از ماشین های کابلی استفاده کنید. در هر صورت فوق العاده ترین مناظر از کیپ تاون را از بالای این کوه می توانید ببینید. پیشنهاد من این است که به عنوان پیکنیک یک غذای سبک برای ناهار همراه خودتان ببرید و از منظره ی بسیار زیبایی که در جلوی رو دارید، بدور از شلوغی لذت ببرید.

دماغه ی امید نیک

دماغه ی امید نیک می تواند یکی دیگر از دلایل گردشگری آفریقای جنوبی باشد. دماغه ی امید نیک در جنوب غربی ترین نقطه ی قاره آفریقا قرار دارد. می توانید در کنار آب های خروشان قدم بزنید یا حتی دوچرخه سواری کنید و از نمای پیوستن اقیانوس های هند و آتلانتیک به هم لذت ببرید.

بعد از گشت و گذار، در رستوران “۲ اقیانوس” توقف کنید و یکی ازغذاهایی که در بالا معرفی شد را سفارش دهید. علاوه براینکه قیمت غذاهای داخل منو منطقی است، نمایی که رو به دماغه دارد هم تماشایی است و یک جای آرام برای صرف وعده ی غذایی خوشمزه است.

پنگوئن ها راببینید و با آنان قدم بزنید

اگر فکر می کنید منظور ما این است تا به پارک و باغ وحش بروید و پنگوئن ها را ببینید اشتباه می کنید. بعد از راه برگشت از دماغه امید نیک به ساحلی به نام ساحل بولدرز می رسید، که محل زندگی ۳۰۰۰ پنگوئن آفریقایی است و یکی از دو جا در سرتاسر قاره آفریقا است که در آن می توانید آزادانه با پرندگان در حیات وحش باشید. در این ساحل می توانید به اندازه ای به این پنگوئن های با نمک نزدیک شوید که حتی یکی از آنان را بغل کنید، البته اگر گازتان نگیرند!

 

سواری در جاده چپمن

بعد از دیدن مناظر اطراف شهر، پیشنهاد می کنیم مرزهای شهری را پشت سر بگذارید و به جاده بزنید. برای رسیدن به دماغه امید نیک چند راه وجود دارد که پیشنهاد ما از طریق جاده ی چپمن است.
توجه کنید! این سواری برای افرادی که می ترسند اصلا آسان نیست و مخصوص کسانی است که جاده های خاص و خطرناک را دوست دارند و ماجراجو هستند.

گریم دیدنی مهران رجبی در نقش خواننده آنور آب

 

به گزارش ایران ناز بازیگر سریالهای تلویزیونی مشهور کشورمان را در گریمی جالب ببینید. این بار مهران رجبی در نقش یکی از خواننده های مشهور آنور آّی ظاهر شده است . مهران رجبی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از فعالیت خود در پروژه جدید سینمایی اش خبر داد.

 

مهران رجبی نوشت:

 

“سلام به دوستان عزیزم. اولین روز کاری من در فیلم سینمایی” ما خیلی باحالیم” به کارگردانی بهمن گودرزی عزیز. نکته اینکه اگر گفتید شبیه کدام بزرگوار شدم؟ اونایی که درست بگن حتما لایک می شوند.”

 

گریم دیدنی مهران رجبی در نقش خواننده آنور آب (عکس)

 

گریم مهران رجبی در فیلم ما خیلی باحالیم

 

گفتنی است؛ فیلم سینمایی “ماخیلی باحالیم” به کارگردانی “بهمن گودرزی” مضمونی کمدی دارد و روایتگر داستان زندگی دو جوان است که سودای بازیگری و خوانندگی را در سر می پرورانند و به امید رسیدن به آرزویشان از شهرستان به تهران می آیند و در ادامه داستان دچار ماجراهای بسیار جالبی می شوند.

 

جدیدترین مد لاکچری بین پولدارها

 

به گزارش ایران ناز گاهی پولدارها با مد کردن ظاهر های متفاوت و گران قیمت ، تفاوت طبقاتی خود را با سایر طبقه های اجتماعی به رخ میکشند . استفاده از البسه و کالاهای لوکس و لاکچری از جمله رفتارهای برخی افراد برای نمایش ثروتمندیشان است .

 

اگر می خواهید از مد جدید ثروتمندان آگاه شوید مشاهده این گزارش را از دست ندهید.کفش طلای ثروتمندان , این کفش ها که با طلای ۲۴ عیار ساخته شده اند، قیمتشان از ۳۰ هزار یورو به بالاست.

 

جدیدترین مد لاکچری بین پولدارها (عکس)

 

طراح این مجموعه کفش ها یک مرد ایتالیایی است که قبلا در بازار بورس کار می کرده است.این طراح می گوید: همه مشتری های من آدم های معروف اما بسیار محتاط هستند که اغلبشان اهل کشورهای خاورمیانه مثل عربستان سعودی، قطر و عمان هستند. من کسب و کارم را دائم گسترش می دهم سفارشهای بسیاری نیز از کشورهای آسیای دور شانگهای، روسیه یا حتی آمریکا هم داشتم.

 

جدیدترین مد لاکچری بین پولدارها (عکس)

 

کلکسیون این طراح که مدل های متنوعی را در بر می گیرد موقع بسیار خوبی به بازار آمده، زیرا بازار کفش ایتالیا به شدت کساد شده وسال گذشته تولید کفش ایتالیا ۲% کاهش داشته به خصوص اینکه تقاضای داخلی این کشور هم بسیار پایین آمده است اما صادرات تقریبا به همان میزان قبلی باقیمانده است.

 

جدیدترین مد لاکچری بین پولدارها (عکس)

 

ساخت این کفش ها به این صورت است که ورقه های نازک طلا به دقت با چرم تنیده شده و پا کردن این کفشها آسیبی به طلا ها نمی زند. این کفش ها با طلای ۲۴ عیار، مثال خوبی برای هنر دستی ایتالیا هستند آنها نشان می دهند که محصولات ایتالیا چطور می توانندعلاقمندان به اجناس تجملاتی را شیفته خودشان بکنند.